2011年7月22日金曜日

コナ出航延期

 ハワイ時間21,22日は貿易風が大変強いことがわかりましたのでコナ出港は23日に延期することにしました。昨日(20日)はいろいろ修理作業をしました。荒れた海で海水がデッキとハルの継ぎ目から漏れてマットがぬれる箇所があるので、コーキングしたりテープを貼ったり。エンジンの燃料フィルタの交換もしました。昨晩はBobさんBarbaraさんと一緒にコナのレストランで夕食をご一緒しました。今日はレンタカーで観光します。
 
 We decided to postpone our departure till July 23 because the trade wind is strong on  21,and 22 .So, we did some maintenance work yesterday, changing the engine fuel filter, sealing salt water leakage at the connection point of the deck and the hull. Last evening, we enjoyed dinner together with Bob-san and  Barbara-san.
  Today, we will do sightseeing by a rent car.

0 件のコメント:

コメントを投稿