2011年9月28日水曜日

Sep.27


 昨日26日(月)は丹羽さんと僕で4WDサファリドライブに参加し、島の高い位置からの眺めなど楽しみました。タロいも、さつまいも、とうもろこし、パイナップル、パパイア、マンゴー、バナナ、野菜類などいろんな作物が栽培され、豚、鶏があちこちで放し飼いされていました。高岡さんは一人で島を北から南へ山道を横断するハイキングコースに挑戦、無事帰ってきました。途中で豚がかかって来そうになったそう。

やっと普段の貿易風の東風になってきました。
明日ニウエに向けて出港しようと思います。

 Yesterday, Tokuko-san and I participated in the 4WD Safari Driving and enjoyed views fro high points of the island. Takaoka-san challenged hiking to cross the island from north to south alone successfully.The wind has become ordinary trade wind. We are thinking to leave here for Niue tomorrow.


                              Landfall of Rarotonga



                     King Bee moored in the Avatiu Harbor of Rarotonga


                              Enjoyed Safari driving by a 4WD


Lunch at a nice Resort during driving



                     
                           Powerfull Karaoke singing by a local lady

 

0 件のコメント:

コメントを投稿