2013年6月20日木曜日

瀬戸内は今日も雨だった

6月20日朝、池原さんが下船後、7時45分に堀江海の駅を出港。雨の中40M先の祝島へ向かいました。雨はずっと降り続きましたが風は穏やかで昨日よりは楽だった。向かい潮にも会わず15時に祝島に到着、7年くらい前に止めたと同じ場所に舫いました。
  Today was rainy again.We left Matuyama at 7:45 and arrived at Iwaijima island at 15:00.



 Iwaijima was covered with fog when we arrived, and the high hill top was hidden.












The houses of this island are mostly covered with typical walls made of round stones.



0 件のコメント:

コメントを投稿