2013年10月10日木曜日

ラリーに戻りました

  10月8日夕、芦屋マリーナに停泊中のラリーに戻りました。台風が近づいたため安全を期して早めに、7日に皆で芦屋マリーナに移動していました。9日朝近くの日本海側を台風が通りましたが、たいしたことはありませんでした。
   On Oct.8, I returned from Kyoto to Rally after finishing my father's funeral. All the Rally boats had moved to Ashiya Marina on Oct.7, to avoid Typhoon.
Nio Marina on Oct. 4.

Drinking with New Guests, Barry and Maryanne, and Tony

Sailing together with Nio Marina Yacht Clubs boats.

 
Ashiya Marina

0 件のコメント:

コメントを投稿